نمایندگی هاست سی پنل ایران

نمایندگی سی پنل ایران یکی از سرویس های پرسرعت و حرفه ای طنین سرور می باشد که بدون نگرانی از وضعیت تحریم های شرکت cPanel علیه ایران این سرویس خدمت نمایندگان و همکاران محترم ارائه می شود. سرویس نمایندگی هاست سی پنل ایران بر روی سرور های اختصاصی این شرکت از برند سخت افزاری HP و کلو شده در دیتاسنتر برج میلاد تهران می باشد که آپتایم و کیفیت بسیار بالایی را دارا می باشد.

در جهت بالا بردن سرعت و سطح کیفیت این سرویس به جای استفاده از هارد های معمولی صرفا از درایو پرسرعت NVMe استفاده شده است که افزایش سرعت بارگذاری چشمگیر تا ۱۰ برابر بیشتر از HDD را فراهم نموده است.

سرویس نمایندگی cPanel ایران از برترین سخت افزارهای سری DDR4 برند HP و بروزترین نرم افزارهای روز دنیا بهره می برد که علاوه بر آخرین ورژن کنترل پنل cPanel جهت افزایش سرعت از وب سرور قدرتمند LiteSpeed نسخه اینترپرایز ۸ هسته ای و از سیستم عامل بسیار حرفه ای CloudLinux به همراه آنتی شلر قدرتمند CXS بهره مند شده است.

در سرویس نمایندگی سی پنل ایران به علت بهره مندی از سیستم عامل کلاد لینوکس ورژن های PHP و توابع آن ها در هر هاست توسط کاربر بصورت انتخابی می باشد و کاربران شما میتوانند تمامی ورژن های PHP از ۴ تا ۷ را داشته باشند که در نتیجه سرویس نمایندگی شما میزبان قدرتمند تمامی اسکریپت ها و CMS ها خواهد بود و مشکل محدودیت های PHP و عدم سازگاری آن با سایت های مختلف را نخواهید داشت.

سرویس های کاربران شما هر کدام دارای مقادیر رم و سی پیو اختصاصی مشخصی هستند که باعث افزایش کیفیت تمامی سرویس های شما خواهد شد که این مورد دیگری از مزایای سیستم عامل کلود لینوکس این سرویس است.

  •  منابع کاملا اختصاصی
  • حداکثر قدرت وانعطاف
  • بدون محدودیت در دسترسی
  • پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری

تهیه فایل پشتیبان

از هاست های شما بصورت روزانه و در دیتاسنتری جداگانه پشتیبان گیری می شود.

مدیریت محتوا

سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس ، دروپال، جوملا درصورت درخواست مشتری به رایگان نصب خواهد شد.