هاست پرسرعت NVMe

هاست پرسرعت NVMe یک سرویس میزبانی است که از جدیدترین نسل از درایو های فول NVMe بهره می برد. این سرویس میزبانی علاوه بر درایو های NVMe از کنترل پنل cPanel و وب سرور قدرتمند LiteSpeed 8 Core استفاده می کند که تلفیق جدیدترین تکنولوژی های سخت افزاری و نرم افزاری باعث شده این سرویس اشتراکی از سرعت بسیار بالایی نسبت به هاست های معمولی برخودار باشد.

هاست NVMe

هاست پرسرعت NVMe بر روی دیتاسنتر هتزنر و سرور های سری PX61-NVMe قرار دارد و از فناوری پیشرفته درایوهای SSD NVMe بهره میبرد این سری از سرورهای هتزنر آلمان با استاندارد جدیدی از درایو های SSD فوق سریع می باشد که مستقیما به مادربرد متصل می شود و سرعت آن بسیار بیشتر از SSD های نوع SATA3 می باشد، در درایو های Nvme علاوه بر سرعت بیشتر نسبت به SSD های معمولی عملیات خواندن و نوشتن تصادفی بسیار سریع‌تر می باشد.

سرورهای هاست پرسرعت NVMe با استفاده از پردازنده های سری Xeon از قدرت بسیار بالا جهت پردازش های سنگین برخوردار می باشد. در این سرویس از رم سری DDR4 استفاده شده است که کیفیت و سرعت بسیار بالایی را فراهم می کند.

هاست پرسرعت NVME علاوه بر سخت افزارهای قدرتمند و پرسرعت از نرم افزارهای حرفه ای و بهینه شده ای نیز بهره می برد. در این سرویس از سیستم عامل لینوکس ابری (CloudLinux) که باعث افزایش سرعت، قدرت، کارایی، امنیت و پایداری نسبت به لینوکس های معمولی می شود بهره گرفته شده است. کنترل پنل سرویس هاست پرسرعت NVME، کنترل پنل محبوب cPanel آخرین نسخه و وب سرور آن لایت اسپید نسخه ۸ هسته ای می باشد که بدون مشکلات کرش کردن توانایی پاسخگویی به  تعداد رکوئست های بالا و سنگین را دارد و کمک شایانی به افزایش سرعت سایت می نماید.

هاست NVMe مناسب سایت های حرفه ای و رو به رشد می باشد که تمایل دارند از یک سرویس پرسرعت و با کیفیت مناسب بهره ببرند. در صورتی که نیاز شما یک هاست بسیار با کیفیت با درایو NVMe و منابع نیمه اختصاصی است پیشنهاد می کنیم پلن ها و قابلیت های سرویس هاست لینوکس ویژه را مشاهده بفرمایید.

  •  منابع کاملا اختصاصی
  • حداکثر قدرت وانعطاف
  • بدون محدودیت در دسترسی
  • پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری

تهیه فایل پشتیبان

از هاست های شما بصورت روزانه و در دیتاسنتری جداگانه پشتیبان گیری می شود.

مدیریت محتوا

سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس ، دروپال، جوملا درصورت درخواست مشتری به رایگان نصب خواهد شد.