سرور بورس طنین سرور

سرور بورس چیست !

سرور مجازی بورس در اصل یک کامپیوتر ۲۴ ساعته روشن و متصل به یک اینترنت فوق‌العاده پرسرعت وقوی است.که توسط مجموعه طنین سرور با پشتیبانی همیشگی و عودت هزینه در صورت نارضایتی و آموزش رایگان استفاده ارائه میشود.

بهترین و پرکاربرد ترین گزینه برای انجام معاملات بورسی سرور مجازی بورس یا همان سرور مجازی بورس است. سیستم عامل استفاده شده در این سرور ها همان سیستم عامل ویندوز است. استفاده از سرور بورس به کاربر اجازه خواهد داد تا با سرعت بالا و اختصاصی و شبکه پایدار  با سرعت هرچه تمام تر معاملات خود را انجام دهد.

چرا باید سرور مجازی بورس تهیه کرد؟

درحالت عادی شما برای انجام معاملات بورسی و سرخطی خود از اینترنت  خانگی یا اینترنت همراه دیتا ( نت موبایل ) استفاده میکنید اما اغلب برای انجام معاملات بورسی خود مشکل سرعت را تجربه خواهید کرد و در صف های سرخطی نتیجه مطلوبی نمیگیرید و این به دلیل پینگ بالای اینترنت شما به سایت های کارگزاری بورس است ( در اینترنت های خانگی یا موبایل در بهترین حالت ممکن پینگ شما ۳۰ میلی ثانیه است )که تنها راه حل این مشکل داشتن یک سرور مجازی مخصوص بورس است که به دلیل قرار گیری در بهترین دیتاسنتر های ایران دارای پرسرعت ترین اینترنت ایران ( چندین برابر سرعت اینترنت های معمولی و موبایل ) با پینگ ۱ میلی ثانیه به کارگزاری های بورس میباشد.

برای استفاده از سرور مجازی بورس به چه چیزی نیاز است؟

برای استفاده از سرور های بورسی نیازی نیست اینترنت خانگی پرسرعتی داشته باشید و با یک اینترنت معمولی میتوانید به سرور بورس دسترسی داشته باشید و با سرعت بالای سرور بدون نگرانی سرعت معاملات خود را انجام دهید. برای استفاده از سرور های بورسی الزام برای داشتن یک کامپیوتر یا لپ تاپ نیست و شما میتوانید با گوشی های هوشمند یا تبلت های خود ( اندروید و ISO ) به استفاده از سرور های بورس طنین سرور بپردازید.

در این مقاله به صورت کاملا موضوعات مختلف زیر را توضیح خواهیم داد با ما همراه باشید:

  1. انواع سرور بورس

  2. مزیت سرور  بورس

  3. تفاوت سرور بورس طنین سرور با دیگر سرور ها

انواع سرور بورس:

سرور های بورس را میتوان به دو دسته کلی تقسیم کرد: سرور های بورس ایران و سرور های بورس خارج که در نوع استفاده و کاربرد تفاوت های زیادی دارند:

سرور بورس ایران طنین سرور

سرور بورس طنین سرور با توجه به قرار گیری در بهترین دیتاسنتر های ایران  با سخت افزار های بروز و پورت شبکه ۱۰ گیگ و پینگ ۱ میلی ثانیه به کارگزاری های داخلی قطعا و حتما مناسب ترین راهکار برای افرادیست که در معاملات بورسی بورس ایران فعالیت میکنند و با داشتن اینترنت اختصاصی با سرعت بالا بدون دردسر میتوانند بهترین استفاده را در معاملات بورسی خود یا سرخطی ها داشته باشند و در معاملات بورسی پیرو باشند اما اگر کاربر معاملات بورسی بین المللی انجام میدهد یعنی بجز بورس ایران قطعا سرور مجازی بورس طنین سرور به کار آن فرد نخواهد آمد چون با توجه به تحریم های ایران و مشکلات آی چی های ایرانی قطعا در معاملات بورسی بین المللی به مشکل خواهد خورد و در اخر میتوان گفت تنها گزینه و بهترین گزینه برای معاملات بورسی و سرخط زدن در معاملات بورسی داخلی سرور  های بورس طنین سرور میباشد

سرور بورس خارج

بهترین گزینه برای پرداخت های ارزی یا معاملات بورسی بین المللی سرور های بورس خارج هستند که بدون مشکل تحریم با اینترنت پرسرعت و قدرتمند به فعالیت بورسی بین المللی و یا پرداخت و انتقال ارز های بین المللی را انجام دهند

مزیت سرور های بورس:

استفاده از سرور بورس مزیت های بسیاری دارد که به صورت خلاصه به آنها پرداخته ایم:

  • با استفاده از سرور بورس با داشتن بالاترین سرعت اینترنت معاملات خود را انجام میدهید.
  • امکان استفاده از نرم افزار های شخصی مخصوص بورس ( نرم افزار های ویندوزی ) در سرور بورس.
  • قطعا برای جا دادن خود در صف های اول معاملات بورسی فقط سرعت سرور بورس کارآمد خواهد بود.
  • با داشتن سرعت دانلود و اپلود و پهنای باند نامحدود میتوانید فایل های خود را با سرعت بالا اپلود و دانلود کنید.
  • امکان استفاده از سرور مجازی بورس با نرم فازار Remote Desktop از کامپیوتر یا لپ تاپ یا گوشی های هوشمند.

 

مزیت سرور بورس طنین سرور:

  • تحویل کاملا اتوماتیک و خودکار بعد از خرید
  • آموزش رایگان استفاده کامل از سرور های بورس بر روی لپ تاپ یا کامپیوتر یا موبایل
  • اینترنت کاملا اختصاصی واقعی برای هر نفر
  • ارائه سخت افزار و منابع کاملا حقیقی و واقعی بدون ایجاد لیمیت
  • پورت ۱۰ گیگ اختصاصی ارائه شده روی سرور ها
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته بدون وقفه از طریق تیکت و پشتیبانی تلفنی از ۸ صبج تا ۱۲ شب ویژه سرور های بورس
  • سخت افزار های کاملا بروز و ارائه پرسرعت ترین هارد جهان روی سرور ها یعنی هارد NVMe
  • اینترنت پایدار به دلیل قرار گیری سرور ها در بهترین دیتاسنتر های ایران